E-LEARNING – NAUCZANIE NA ODLEGŁOŚĆ – ZDALNA EDUKACJA

Opublikowano 11 kwietnia 2020 o godzinie 11:02 autor Edyta Magdalena Lachowska

E-learning – nauczanie na odległość – zdalna edukacja

(zestawienie bibliograficzna w wyborze za lata 2013-2019)

Książki:

  1. Diagnoza stanu kształcenie na odległość w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej oraz potrzeb edukacyjnych polskich nauczycieli i odbiorców w zakresie kształcenia na odległość / Krzysztof Chmielewski. – Warszawa: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, 2013.
  2. E-learning : kultura studiowania w przestrzeni sieci / Krzysztof Kuźmicz. – Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015.
  3. E-nauczyciel przyrody : innowacyjna strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych z wykorzystaniem multimediów / Anna Basińska. – Poznań: Pracownia Wydawnicza WA UAM, 2013.
  4. E-nauczyciel w programie Cyfrowa Szkoła : Działania w ramach projektu ORE „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”. – Warszawa: Ministerstwo Edukacji Narodowej : Ośrodek Rozwoju Edukacji : Centrum Edukacji Obywatelskiej, [2013].
  5. Jak wdrażać kształcenie na odległość w kształceniu ustawicznym w formach pozaszkolnych krok po kroku / Rafał Michałowski, Wojciech Myka. – Warszawa: Krajowy Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, 2014.
  6. Platforma zdalnego nauczania ILIAS dla nauczycieli i nie tylko / Małgorzata Gawlik-Kobylińska. – Warszawa: Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej, 2016.

Artykuły z czasopism:

  1. Edukacja za pomocą tabliczki / Jolanta Okuniewska. // IT w Edukacji. – 2013, nr 1, s. 40-42
  2. E-learning – moda czy konieczność? / Ilona Gołębiewska. // Wychowawca. – 2015, nr 11, s. 22-23
  3. E-learning incydentalny a samokształcenie, uczenie się incydentalne i konektywne – charakterystyka zjawiska / Sergo Kuruliszwili. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2017, nr 4, s. 63-72
  4. E-learning w kształceniu integracyjnym / Marzanna Nowacka-Duda. // IT w Edukacji. – 2016, nr 1, s. 66-67
  5. E-lekcja – lekcja z wykorzystaniem Internetu : scenariusz lekcji biologii lub zajęć na koło biologiczne (zakres rozszerzony i/lub podstawowy) / Joanna Pilipczuk. // Biologia w Szkole. – 2013, nr 1, s. 34-40
  6. E-lekcje, e-uczeń, e-nauczyciel, czyli kilka słów o cyfrowej szkole / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Głos Pedagogiczny. – 2014, nr 10, s. 53-54
  7. E-szkoła wciąż w budowie / Kazimierz Włodawski. // Dyrektor Szkoły. – 2015, nr 5, dod. Nowe technologie, s. 8
  8. e-Technologie wspierające pracę nauczyciela / Mariusz Malinowski. // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 2, s. 68-73
  9. Jaki nauczyciel w e-szkole? / Emilia Musiał. // Nowa Szkoła. – 2015, nr 5, s. 15-24
  10. Kartkówka online / Katarzyna Krywult. // TIK w Edukacji. – 2017, nr 3, s. 44-46
  11. Między tradycją a e-learningiem : Jak wprowadzić edukację mieszaną? / Krzysztof Trojan. // Geografia w Szkole. – 2014, nr 6, s. 10-13
  12. Narzędzia Google w służbie edukacji / Marcin Springer. // IT w Edukacji. – 2013, nr 1, s. 15-17
  13. Platforma Edmondo. Zdalne nauczanie w praktyce / Lidia Pokrzycka. // Nowa Szkoła. – 2017, nr 3, s. 41-44
  14. Platforma e-learningowa w procesie kształtowania i sprawdzania umiejętności informatycznych / Tomasz Frankowski. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 4, s. 203-210
  15. Praktyka wykorzystania platformy e-learningowej w dydaktyce na przykładzie uczelni technicznej / Łukasz Kuczek, Marcin Mroczkowski, Antoni Woźnicki, Wacław Romuald Muzykiewicz. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 4, s. 187-194
  16. Prywatne urządzenia w edukacji / Dorota Janczak. // IT w Edukacji. – 2015, nr 4, s. 14-16
  17. Przydatność – istotność treści „edukacji na odległość” / Aleksander Marszałek. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2017, nr 1, s. 13-21
  18. Środki naukowo-dydaktycznej komunikacji zdalnej środowisk akademickich / Anna Kamińska. // Przegląd Biblioteczny. – 2018, nr 2, s. 234-255
  19. WCAG 2.0 w e-learningu – wymagania dla równości / Olga Pawłowska. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2015, nr 1, s. 93-102
  20. Współdziałanie zasobów cyfrowych w edukacji – platformy informatyczne / Joanna Łabędzka. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. – 2014, nr 3, s. 132-141
  21. Wykorzystanie e-learningowej platformy Moodle w procesie edukacyjnym / Walentyna Szwec. // Fizyka w Szkole. – 2017, nr 3, s. 32-39
  22. Wykorzystanie e-learningu w kształceniu zawodowym / Janusz Berek. // IT w Edukacji. – 2015, nr 1, s. 62-64
  23. Wykorzystanie platformy e-learningowej w konkursie historycznym, czyli jak łatwo i przyjemnie nauczyć się czegoś nowego / Katarzyna Bartuś. // Biblioteka w Szkole. – 2015, nr 7/8, dod. Biblioteka – Centrum Informacji nr 3, s. 19
  24. YouTube w edukacji / Sylwia Polcyn. // Remedium. – 2017, nr 3, s. 30-31
  25. Z prac nad wdrażaniem kształcenia na odległość / Anna Koludo, Dorota Wojtuś. // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 1, s. 23-26
  26. Zasoby platformy Eduscience w edukacji matematyczno-przyrodniczej / Ewa Pindel. // Edukacja i Dialog. – 2015, nr 9/10, s. 42-43
файли cookie та політика конфіденційності

Веб-сайт використовує файли cookie для цілей, необхідних для правильної роботи сайту, налаштування сайту під індивідуальні переваги користувача та статистику. Відключення зберігання файлів cookie можливо в налаштуваннях кожного веб-браузера, так що ніяка інформація не буде збиратися. Якщо ви не згодні зберігати інформацію в файлах cookie, вам слід покинути сайт.

Виберіть файли cookie, які ви приймаєте:
Повернутися